Waarom remarketing uitbesteden?

Bij remarketing, ook wel retargeting genoemd, worden bezoekers van een website opnieuw benaderd. Hierdoor is het mogelijk bezoekers die interesse hebben getoond in het product of de dienst die jij aanbiedt opnieuw te benaderen. Remarketing uitbesteden biedt vele voordelen en zorgen voor optimale resultaten.

Waarom remarketing?

Wanneer je kijkt naar de data over converterende bezoekers valt op dat het grootste gedeelte van de converteerders al eens eerder de website heeft bezocht. Het is onwaarschijnlijk dat een bezoeker bij het eerste bezoek al een conversie pleegt. Door de inzet van remarketing kunnen bezoekers opnieuw bereikt worden waardoor de kans dat een bezoeker een conversie pleegt vergroot. Remarketing uitbesteden bespaart u tijd en zorgt voor optimale resultaten.

Hoe werkt remarketing?

Doormiddel van de cookies op een website worden bezoekers herkent en kunnen ze in een doelgroeplijst terecht komen. Vanaf 100 personen of meer kan deze lijst worden ingezet voor remarketing. De bezoekers in die lijst kunnen dan opnieuw benaderd worden door de inzet van advertenties. Remarketing uitbesteden biedt vele voordelen. Remarketing kan erg gericht ingezet worden in de verschillende fases van de klantreis. Een specialist kan een remarketing campagne optimaal inzetten.

Voordelen remarketing uitbesteden

Remarketing kan erg gericht ingezet worden in de verschillende fases van de klantreis. Dit behoeft echter kennis van een specialist. Remarketing kan daarom beter uitbesteed worden. Een specialist kan verschillende groepen aanmaken waarna deze groepen vervolgens gericht getarget kunnen worden. Bezoekers kunnen op twee manieren benaderd worden: met statische remarketing en dynamische remarketing. Statische remarketing betreft een statische banner die wordt getoond op andere websites. Het maakt het mogelijk on top of People ‘s mind te blijven. Daarnaast kan dynamische remarketing ingezet worden. Hierbij wordt een bepaalde advertentie getoond aan de hand van een data feed. Dit kan bijvoorbeeld de producten die een bezoeker heeft bekeken betrekken.

Door remarketing uitbesteden worden resultaten verbeterd. Een specialist zorgt voor opvallende en overtuigende statische advertentie en kan een dynamische advertentie voor u opzetten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *